I majowe posiedzenie PKBWL - najnowsze raporty ze zdarzeń lotniczych
Przedstawiamy raporty Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych z zakończonych badań poniższych zdarzeń:
• 78/17 (I, 11.01.2017 r., TMA Zurich). Dotyczy: Zaprogramowania w
komputerze pokładowym samolotu Embraer 170-200 innej procedury
standardowego odlotu SID, niż wydana w zezwoleniu kontroli ruchu
lotniczego na lot. Informacja o zdarzeniu 78/17
• 525/17 (W, 26.03.2017 r., Krzeczyn Wielki k/Lubina). Dotyczy: Wypadku wiatrakowca Ela 07S R-115 użytkowanego niezgodnie z przepisami w zakresie eksploatacji statków powietrznych. Informacja o zdarzeniu 525/17
• 570/17 (W, 01.04.2017 r., Okolice m. Dębówka). Dotyczy: Zaczepienia paralotni z napędem PPG o przewód linii energetycznej i upadku pilota wraz z paralotnią do rzeki. Informacja o zdarzeniu 570/17
• 766/17 (W, 03.05.2017 r., Laszki k. Jarosławia). Dotyczy: Zderzenia szybowca SZD-30 Pirat z ziemią w konfiguracji lekko na plecach. Raport wstępny 766/17
Publikowane materiały pochodzą ze strony Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa (link)
• 525/17 (W, 26.03.2017 r., Krzeczyn Wielki k/Lubina). Dotyczy: Wypadku wiatrakowca Ela 07S R-115 użytkowanego niezgodnie z przepisami w zakresie eksploatacji statków powietrznych. Informacja o zdarzeniu 525/17
• 570/17 (W, 01.04.2017 r., Okolice m. Dębówka). Dotyczy: Zaczepienia paralotni z napędem PPG o przewód linii energetycznej i upadku pilota wraz z paralotnią do rzeki. Informacja o zdarzeniu 570/17
• 766/17 (W, 03.05.2017 r., Laszki k. Jarosławia). Dotyczy: Zderzenia szybowca SZD-30 Pirat z ziemią w konfiguracji lekko na plecach. Raport wstępny 766/17
fot. PKBWL: Miejsce zdarzenia wiatrakowca o znakach rozpoznawczych A12DOB
|
Publikowane materiały pochodzą ze strony Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa (link)
Komentarze
Prześlij komentarz