II lutowe posiedzenie Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych PKBWL

Przedstawiamy raporty Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych z zakończonych badań poniższych zdarzeń:


• 1145/16 (I, 31.05.2016 r., EPWA). 

Dotyczy: Przerwania wypychania ze stanowiska postojowego samolotu Boeing 737-400 spowodowanego nieprzestrzeganiem  obowiązujących  procedur opisanych w Instrukcji Ruchu Pojazdów i Pieszych na Lotnisku Chopina w Warszawie. Informacja o zdarzeniu 1145/16
  
• 2571/16 (I, 27.09.2016 r., EPWA). 

Dotyczy: Przerwanego startu spowodowanego obecnością ptaka poruszającego się z kursem kolizyjnym w stosunku do poruszającego się samolotu Piaggio P180. Informacja o zdarzeniu 2571/16
  
• 2625/16 (I, 04.10.2016 r., EPWA). 

Dotyczy: Zderzenia samolotu Embraer E170 z ptakiem podczas lotu. Informacja o zdarzeniu 2625/16
  
• 2626/16 (I, 04.10.2016 r., EPWA). Dotyczy: Zderzenia samolotu Embraer E170 z ptakiem podczas lotu. Informacja o zdarzeniu 2626/16
  
• 2646/16 (I, 06.10.2016 r., EPWA). 

Dotyczy: Zderzenia samolotu Bombardier DHC-8-Q400 z ptakiem podczas podejścia do lądowania. Informacja o zdarzeniu 2646/16
  
• 3208/16 (I, 30.12.2016 r., CTR EPWA). 

Dotyczy: Zderzenia samolotu Boeing 737-800 z ptakiem po starcie z lotniska EPWA. Informacja o zdarzeniu 3208/16
  
Publikowane materiały pochodzą ze strony Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa (link)

 


Komentarze